Harap Alb continua …

Posted: Octombrie 26, 2012 in Benzi Desenate
Etichete:, ,

În sfârşit a apărut revista de benzi desenate „Harap Alb continua” şi eu ca un fan al benzilor desenate am alergat să o cumpăr de la prima bezinărie ieşită în cale. Despre revistă ce vă pot spune decât că este făcută de români cu personaje româneşti dar desenată în stilul benzilor desenate de la Marvel sau DC. Primul număr nu m-a impresionat foarte tare. Povestea este cea arhicunoscută doar cu mici picanterii pe ici, pe colo. In schimb desenele sunt realizate incredibil de bine, aş putea spune, la nivelul benzilor desenate faimoase din State. Cu primul număr al revistei vine şi un cupon de participare la un concurs unde poţi câştiga o bicicletă Pegas. Ce păcat că eu nu ştiu să merg pe bicicletă!

Revista apare la două luni, cam rar, ce e drept, la un preţ de 4,9 lei.

Autorii încearcă să contureze foarte bine personajele, să le ofere personalitate, de aceea pe lângă poveste avem si câteva pagini cu originea eroilor.

Eu aştept cu nerăbdare numărul doi al revistei, unde sper ca autorii să păstreze calitatea desenelor şi povestea să fie un pic mai antrenantă.

 

Comentarii
  1. Hm…ma gandesc sa o cumpar si eu! Dupa cum ai descris-o pare foarte interesanta.
    In ceea ce priveste mersul pe bicicleta ar trebuii sa-l incerci:P mie personal imi place foarte mult

Lasă un răspuns

