Radio vs TV ?

Posted: Ianuarie 23, 2013 in din negura gandurilor

Chiar daca televizorul a fost primul meu „prieten”, cu trecerea timpului am inceput tot mai mult sa ascult radio pana ce acesta a batut detasat TV-ul. De ce? Pai simplu, radio pot asculta oricunde. In masina, in mijloacele de transport in comun, la servici. La televizor nu ma pot uita decat acasa. Cum as arata daca la servici as casca ochii in televizor la cine stie ce emisiune siropoasa. Ca si posturi de radio prefer in primul rad Profm House pentru ca nu au decat muzica fara sa aud pe unul, pe altul ca abereaza mai ceva ca un betivan in crasma din sat. Pe locul doi este EuropaFM pentru ca au emisiuni de bun simt si pe locul trei KissFM. Nu imi plac emisiunile de dimineata dar imi place Kiss Mix sau cum se numeste.
Voi ce posturi de radio preferati?

Comentarii
  1. Alex Stan spune:

    Prefer KissFM, nu ca nu mi-ar placea celelalte, dar de obicei pe asta il ascult:) Pe locul doi ar fi MagicFm (pentru ca dau orice tip de melodii: vechi, noi) si pe trei l-as clasa pe ProFM

  2. Prefer KissFM, nu ca nu mi-ar placea celelalte, dar de obicei pe asta il ascult:) Pe locul doi ar fi MagicFm (pentru ca dau orice tip de melodii: vechi, noi), iar pe trei as clasa ProFM-ul:)

Lasă un răspuns

